Açık Hava Reklamın Karşı Koyulmaz Gücü!

açıkhava reklamcılığıOutdoor, reklam alanları içerisinde en çok tercih edilen üçüncü alandır. Gelişen teknoloji ile yaratıcılığı ve hayal gücünü zorlayan tasarımları ile günlük hayatımızda büyük bir yer kaplamaktadır. Açık hava reklamcılığı olarak bilinen bu yöntem ekonomik olmasıyla da dikkat çeker.

Araştırmalar bir insanın günde ortalama 3000 adet reklama maruz kaldığını ve bunun %70 gibi büyük bir kısmının açık hava reklamları tarafından gerçekleştiğini göstermekte. Outdoor reklamları da bu sebeple firmaların bilinirliğini artırmak için kullanılmakta.

Neden Outdoor Reklamcılık? – Hedef Kitlenize Anında Ulaşın!

Açık hava reklamları hedef kitlenize, potansiyel müşterilerinize doğrudan ulaşabileceğiniz bir mecra. Yürürken, konuşurken, otururken, otobüs beklerken maruz kalınan tek reklam şekli. Kreatif fikirlerle ve teknoloji ile desteklendiğinde gücü yadsınamaz bir hal alıyor.

Yazılı basındaki reklamları görebilmek için para verip dergi ve gazete almanız, televizyondaki reklamları izlemeniz içinse televizyonu açmanız gerekmektedir. Oysa hiç bir efor harcamandan maruz kalınan açık hava reklamcılığının etki alanına girersiniz. Ölçümlenmesi zor olduğu için genellikle çok fazla insanın ulaşım yolu üzerinde bulunan yerlere yerleştirilmektedir.

açık hava reklamcılığıTürkiye’de İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa gibi kalabalık bir şehirlerde bu uygulamaların çok fazla insana erişimi sebebiyle önemleri büyüktür. Outdoor reklamcılığı ile siz de;

• Günün her saati reklamınızı yapmak,
• Dilediğiniz şehirdeki insana ulaşmak,
• Potansiyel müşterilerinizi ikna etmek,
• Akılda kalıcı ve bilinir olmak,
• Satış ve pazarlama gelirlerinizi artırmak istiyorsanız outdoor reklamlarından yararlanmalısınız.

siparis-ver teklif-iste tasarimman

Başarılı Açık Hava Reklamları Kar Getiriyor!

Bahsettiğimiz gibi firmalar, internet ve televizyondan sonra açık hava reklamlarını da tercih etmeye yoğunlaştılar. Çünkü sokaklar ve caddeler her kesimden insana ulaşılabilecek yegane sosyal ortamlar. 

outdoor reklam• 7/24 görünürlük,
• Etkileyicilik,
• Akılda kalıcılık,
• Coğrafi esneklik,
• Bire bir etki,
• Boyut esnekliği,
• İnandırıcılık,
• Alternatif çokluğu iyi bir açık hava reklamında olması gerekenlerden. Anlatmak istediğinizi çarpıcı ve açıklayıcı bir yoldan anlatan reklamlar

Tasarım Plus Farkı ile Markanız Açık Havada Büyüsün!

Doğru ve etkin kullanımı sayesinde oldukça etkili geri dönüşler alınabilen açık hava reklam modellerini birçok alana uygulayarak, insanların bir yerden başka bir yere ulaşımları esnasında trafikteyken ya da metrodayken, binlerce insanın bunu görmesini sağlamalarını, bilgilendirilmelerini ve tanıtım çalışmalarını gerçekleştirmekteyiz.

• araç giydirme
• ayaklı poster
• billboard
• bina cephe uygulamaları
• dijital baskı
• info menü
• ışıklı pano
• kaldırım tabelaları
• tabela
• totem 

size sunduğumuz hizmetlerden sadece birkaçı.